T O M B O Y - forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

MISSTER

+10
Yaya [Shizuma]
dontreallycare
Julen
Rose
Jason
nowaki
Li Mei
M A N: o n __ △
Julian
14 posters

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

Go down

MISSTER - Page 4 Empty Re: MISSTER

Post by Rose Mon 18 Jun - 21:19

Ben oui c'était la leader et celle qui chantait le plus et qui je pense composait aussi é__è
On verra, ils disent que le groupe continue alors on va les croire...
Rose
Rose
Admin~
Admin~

Messages : 1445
Date d'inscription : 2011-04-26
Age : 36
Localisation : Lille / リール
Emploi/loisirs : Fan N°1 de Milk Pan ♥ Fiancée de Julen ♥

https://www.facebook.com/profile.php?id=100001662521184

Back to top Go down

MISSTER - Page 4 Empty Re: MISSTER

Post by Yaya [Shizuma] Sun 24 Jun - 12:58

Ben c'est à dire qu'avec Lady Emperor (sa maison de disque), elle a déjà beaucoup de boulot c'est quand même elle la présidente, elle a eu de nouveaux artistes ces derniers temps donc je comprends son choix, maintenant MISSter continue et faut continuer de les supporter ainsi que Jin pour tout le travail qu'elle a en coulisse Smile
Yaya [Shizuma]
Yaya [Shizuma]

Messages : 422
Date d'inscription : 2011-06-21
Age : 34
Localisation : Boulogne sur mer ( pas de calais T.T)
Emploi/loisirs : étudiante

https://www.facebook.com/profile.php?id=1504268698

Back to top Go down

MISSTER - Page 4 Empty Re: MISSTER

Post by Tom is a Boy Wed 11 Jul - 4:26

J'en avais entendu parlé, mais n'étant pas fan de K-pop, J-pop etc etc, j'avais pas tenté. Je voulais aujourd'hui, mais connexion à ch***, youtube passe pas. u_u
Sans avoir écouté, juste entendu parlé, la seule première impression (peut-être fausse! ) que j'en ai c'est que le "Tomboyisme" (disons plutôt mouvement Tomboy, mais bref) est entré de devenir une sorte de mode que toutes les minettes vont vouloir adopter, et au final les autres vont perdre toute crédibilité, vont pas être pris au sérieux. C'est un peu égoïste de réagir comme je le fait, je pense, mais bon. Maintenant si les groupes de musique commerciale s'y mettent, on est foutu(e)s. Certes ça en aidera, en rassurera certains et certaines qui se sentaient peut-être paumé(e)s ou incompris(e)s, et qui pourront voir un-je-sais-pas-quoi-il-est-tard dans leurs modèles, et au fond c'est cool, faut bien que les gens puissent rêver et avoir des idoles, je suis moi-même ainsi fait, mais d'un autre coté...

"- Ouais t'es un garçon manqué, c'est les trucs à la mode en chine. "
Si ça se popularise et que ça deviens comme ça. Ca sera gonflant.
Coup de gueule de la nuit, bonne nuit. C'est limite un gros flood en fait, désolé. J'ai peut-être tout à fait tord, mais je serais curieux de connaître votre avis sur la chose. Même si c'est pas trop le topic pour. <<

Tom is a Boy

Messages : 33
Date d'inscription : 2012-04-30
Age : 28
Localisation : angoulème
Emploi/loisirs : Etudiant

http://no-mature-land.forumsactifs.com

Back to top Go down

MISSTER - Page 4 Empty Re: MISSTER

Post by Rose Mon 23 Jul - 21:07

Décidément...Chris a des soucis de santé (si j'ai bien compris) et on ne sait pas si elle va continuer avec le groupe si elle revient é__è
Sur Lovely Misster, le forum officiel international, ils organisent une collecte de cartes de rétablissement pour elle :
If you don't already know, Chris (Aaron/Zi Lun) has been laying low for a long while due to personal issues.

Currently the fate of MissTER is unknown though both Jin and manager, Jobby claim the new CD will be made as soon as the members of the group can make time for it (Jobby hinted at a 2013 release date). At this time, we don't know WHO will be part of MissTER. Will Chris return? Nobody knows, even though Jin claimed she was the only one leaving. So I'd like to ask you all to support Chris and let her know in our own little LOVELYMISSTER way that she needs to recuperate and COME BACK SOON!

Here's my idea. Input is welcome!

Back in the days before Internet and SmartPhones, there was a thing called PENPALS. Good old fashioned pen and paper....kids made friends across the world, sending each other words via ground mail (with an envelope and a stamp!).

One of the group projects that they enjoyed was making small booklets. One person would create the booklet and theme (list your top three favorite music groups, list your pet types/names, or keep things simple and simply sign your name + a greeting, etc), and send it to one of her/his penpals. The penpal would follow the instructions and then mail it to another penpal, and so on until the booklet was full. The last person to sign the booklet would then mail it back to the person who created it. The originator of the booklet would then have a cool souvenir of all the places in the world it managed to travel through.

I'd like to use that idea and create a love-filled wish card for Chris. I would create several blank pages where Chris fans could write their name and country/city, hoping that each participant would forward it to people in various countries. Once I get the filled pages back, I would staple them into a card cover (Maybe Snapp would like to design something pretty/cool?) and add a short explanation so Chris understands what we did and why.

The point is to show her she has lots of people who DO care if she just disappears off the face of the earth (she seems to think otherwise?! sniffle...). I'm sure she doesn't realize how many people she has affected, either via MissTER or her own business Mr. Rich. I want her to know she isn't alone. Even if we are far, we are watching over her and waiting for her comeback, no matter the fate of MissTER.

Imagine lighting up someone's face when they see how many countries signed their card!

Getting the finished project to her when it's ready is another story, but I have someone to help me figure out the easiest way to make sure it gets to Chris and not some employee....or worse.....what if it ended up in the garbage? No no nonononnooooooo, we can't have that happen! So rest assured, I will only mail the final product when I know someone reliable is waiting for it on the other side (aka Taiwan). It may not be Chris herself, but it needs to be someone I can trust WILL pass it on to her.
Rose
Rose
Admin~
Admin~

Messages : 1445
Date d'inscription : 2011-04-26
Age : 36
Localisation : Lille / リール
Emploi/loisirs : Fan N°1 de Milk Pan ♥ Fiancée de Julen ♥

https://www.facebook.com/profile.php?id=100001662521184

Back to top Go down

MISSTER - Page 4 Empty Re: MISSTER

Post by Julen Wed 25 Jul - 22:38

Chris é_è
Julen
Julen

Messages : 653
Date d'inscription : 2011-04-27
Age : 35
Localisation : Nord

Back to top Go down

MISSTER - Page 4 Empty Re: MISSTER

Post by hikari Wed 27 Feb - 18:39

Et ben ! Ce groupe en aura traversé des épreuves. J'espère qu'ils pourront continuer à faire des chansons ^^
hikari
hikari

Messages : 89
Date d'inscription : 2012-10-22
Age : 34
Localisation : Montpellier
Emploi/loisirs : Cuisinière

Back to top Go down

MISSTER - Page 4 Empty Re: MISSTER

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum